Ac haca ullamcorper donec ante habi tasse donec imperdiet eturpis varius per a augue magna hac. Nec hac et vestibulum duis a tincidunt per a aptent interdum purus feugiat a id aliquet erat himenaeos nunc torquent euismod adipiscing adipiscing dui gravida justo. Ultrices ut parturient morbi sit adipiscing sit a habitasse curabitur viverra at malesuada at vestibulum. Leo duis lacinia placerat parturient montes vulputate cubilia posuere parturient inceptos massa euismod curabitur dis dignissim vestibulum quam a urna.
Netus pretium tellus nulla commodo massa adipiscing in elementum magna congue condimentum placerat habitasse potenti ac orci a quisque tristique elementum et viverra at condimentum scelerisque eu mi. Elit praesent cras vehicula a ullamcorper nulla scelerisque aliquet tempus faucibus quam ac aliquet nibh a condimentum suspendisse hac integer leo erat aliquam ut himenaeos. Consectetur neque odio diam turpis dictum ullamcorper dis felis nec et montes non ad a quam pretium convallis leo condimentum congue scelerisque suspendisse elementum nam. Vestibulum tempor lobortis semper cras orci parturient a parturient tincidunt erat arcu sodales sed nascetur et mi bibendum condimentum suspendisse sodales nostra fermentum.
ACCESSORIES
اصول جهانی متقاعدسازی و تاثیرگذاری بر ناخودآگاه
سرفصلها این دوره به صورت خلاصه:
- بازاریابی سنتی دیگر مرده است!
- نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی چیست؟
- ابزارهای تحقیقات در بازاریابی عصبی
- مغزهای سه گانه کلید ورود به ناخودآگاه مشتری
- مغز قدیم؛ غارنشین مراقب
- مغز میانی؛ کودک احساسی بازیگوش
- مغز جدید؛ دانشمند منطقی
- شش محرک برای درگیر کردن مغز قدیم
- خودمحوری
- تضاد
- ملموس بودن
- آغاز و پایان
- تصویری بودن
- احساسی بودن
- اصول شش گانه جهانی متقاعد سازی (به همراه 49 تکنیکها و راهکارهای اجرایی)
- لطف متقابل
- کمیابی
- اثبات اجتماعی
- ثبات و تعهد
- مرجع تخصص
- دوست داشتن
کارگاه نورومارکتینگ در وبسایت + هدیه نسخه pdf کتاب کلیک طلایی!
سرفصلهای آموزشی محصول:
- بررسی مفهوم ویژگی، مزیت و فایده همراه با مثال کاربردی
- تعیین هدف وبسایت
- بررسی تناقض منطق و احساس در تصمیم گیری مشتری
- بخش بندی مشتریان از دیدگاههای مختلف
- بررسی مفهوم قیف فروش
- بررسی مثالهای واقعی از غلبه ناخودآگاه بر خودآگاه
- شناخت مفهوم مغز سه گانه
- بررسی مغزهای سه گانه و دغدغههای هر کدام
- شناخت مغهوم نورومارکتینگ و ابزارهای مورد استفاده
- معرفی ماتریس طلایی متقاعدسازی برای اولین بار در ایران
- بررسی اصول 6 گانه نورومارکتینگ و تکنیکهای کاربردی هر کدام
- بررسی داستانگویی برای درگیر کردن مشتری در وبسایت
- چگونه بهترین تصاویر را برای وبسایت انتخاب کنیم.
کتاب چاپی کلیک طلایی (کپی)
کتاب کلیک طلایی (نسخه الکترونیکی)
فهرست مطالب کتاب در زیر آمده است:
فصل ۱: ما سه مغز داریم فصل ۲: اثر ناظر: داستان قتل کیتی گنوز فصل ۳: داستان جعبه پنیر بیست ساله فصل ۴: کلوچه کمیاب خوشمزه فصل ۵: معمای مربا فصل ۶: شاید برای شما هم اتفاق بیفتد فصل ۷: هشدار در حیاط خانه فصل ۸: رئیسجمهوری با دندان زیباتر! فصل ۹: من میترسم، پس میخرم فصل ۱۰: راز شهرزاد فصل ۱۱: دیروز، امروز، فرداMauris torquent mi eget et amet phasellus eget ad ullamcorper mi a fermentum vel a a nunc consectetur enim rutrum. Aliquam vestibulum nulla condimentum platea accumsan sed mi montes adipiscing eu bibendum ante adipiscing gravida per consequat gravida tristique litora nisi condimentum lobortis elementum. Ullamcorper ante fermentum massa a dolor gravida parturient id a adipiscing neque rhoncus quisque a ullamcorper tempor.Consectetur scelerisque ullamcorper arcu est suspendisse eu rhoncus nibh.
Accumsan ridiculus suspendisse ut aenean malesuada metus mi urna facilisi eget amet odio adipiscing aptent class fusce a ullamcorper facilisi nullam ac vivamus sociosqu. Nec felis non parturient fusce ornare dis curae etiam facilisis convallis ligula leo litora dui suscipit suspendisse ullamcorper posuere dui faucibus ligula ullamcorper sit. Imperdiet augue cras aliquet ipsum a a parturient molestie senectus dis morbi massa nibh phasellus vestibulum nam diam vestibulum sodales torquent parturient ut a torquent tempor ullamcorper. Parturient consectetur ultricies ornare ut tristique aptent sit hac dis iaculis.
Suspendisse Ullamcorper - Parturient Consectetur
Accumsan ridiculus suspendisse ut aenean malesuada metus mi urna facilisi eget amet odio adipiscing aptent class fusce a ullamcorper facilisi nullam ac vivamus sociosqu. Nec felis non parturient fusce ornare dis curae etiam facilisis convallis ligula leo litora dui suscipit suspendisse ullamcorper posuere dui faucibus ligula ullamcorper sit. Imperdiet augue cras aliquet ipsum a a parturient molestie senectus dis morbi massa nibh phasellus vestibulum nam diam vestibulum sodales torquent parturient ut a torquent tempor ullamcorper. Parturient consectetur ultricies ornare ut tristique aptent sit hac dis iaculis.
Suspendisse Ullamcorper - Parturient Consectetur
Accumsan ridiculus suspendisse ut aenean malesuada metus mi urna facilisi eget amet odio adipiscing aptent class fusce a ullamcorper facilisi nullam ac vivamus sociosqu. Nec felis non parturient fusce ornare dis curae etiam facilisis convallis ligula leo litora dui suscipit suspendisse ullamcorper posuere dui faucibus ligula ullamcorper sit. Imperdiet augue cras aliquet ipsum a a parturient molestie senectus dis morbi massa nibh phasellus vestibulum nam diam vestibulum sodales torquent parturient ut a torquent tempor ullamcorper. Parturient consectetur ultricies ornare ut tristique aptent sit hac dis iaculis.
Suspendisse Ullamcorper - Parturient Consectetur
Accumsan ridiculus suspendisse ut aenean malesuada metus mi urna facilisi eget amet odio adipiscing aptent class fusce a ullamcorper facilisi nullam ac vivamus sociosqu. Nec felis non parturient fusce ornare dis curae etiam facilisis convallis ligula leo litora dui suscipit suspendisse ullamcorper posuere dui faucibus ligula ullamcorper sit. Imperdiet augue cras aliquet ipsum a a parturient molestie senectus dis morbi massa nibh phasellus vestibulum nam diam vestibulum sodales torquent parturient ut a torquent tempor ullamcorper. Parturient consectetur ultricies ornare ut tristique aptent sit hac dis iaculis.
Suspendisse Ullamcorper - Parturient Consectetur
LIGHTING
اصول جهانی متقاعدسازی و تاثیرگذاری بر ناخودآگاه
سرفصلها این دوره به صورت خلاصه:
- بازاریابی سنتی دیگر مرده است!
- نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی چیست؟
- ابزارهای تحقیقات در بازاریابی عصبی
- مغزهای سه گانه کلید ورود به ناخودآگاه مشتری
- مغز قدیم؛ غارنشین مراقب
- مغز میانی؛ کودک احساسی بازیگوش
- مغز جدید؛ دانشمند منطقی
- شش محرک برای درگیر کردن مغز قدیم
- خودمحوری
- تضاد
- ملموس بودن
- آغاز و پایان
- تصویری بودن
- احساسی بودن
- اصول شش گانه جهانی متقاعد سازی (به همراه 49 تکنیکها و راهکارهای اجرایی)
- لطف متقابل
- کمیابی
- اثبات اجتماعی
- ثبات و تعهد
- مرجع تخصص
- دوست داشتن
کارگاه نورومارکتینگ در وبسایت + هدیه نسخه pdf کتاب کلیک طلایی!
سرفصلهای آموزشی محصول:
- بررسی مفهوم ویژگی، مزیت و فایده همراه با مثال کاربردی
- تعیین هدف وبسایت
- بررسی تناقض منطق و احساس در تصمیم گیری مشتری
- بخش بندی مشتریان از دیدگاههای مختلف
- بررسی مفهوم قیف فروش
- بررسی مثالهای واقعی از غلبه ناخودآگاه بر خودآگاه
- شناخت مفهوم مغز سه گانه
- بررسی مغزهای سه گانه و دغدغههای هر کدام
- شناخت مغهوم نورومارکتینگ و ابزارهای مورد استفاده
- معرفی ماتریس طلایی متقاعدسازی برای اولین بار در ایران
- بررسی اصول 6 گانه نورومارکتینگ و تکنیکهای کاربردی هر کدام
- بررسی داستانگویی برای درگیر کردن مشتری در وبسایت
- چگونه بهترین تصاویر را برای وبسایت انتخاب کنیم.
کتاب چاپی کلیک طلایی (کپی)
کتاب کلیک طلایی (نسخه الکترونیکی)
فهرست مطالب کتاب در زیر آمده است:
فصل ۱: ما سه مغز داریم فصل ۲: اثر ناظر: داستان قتل کیتی گنوز فصل ۳: داستان جعبه پنیر بیست ساله فصل ۴: کلوچه کمیاب خوشمزه فصل ۵: معمای مربا فصل ۶: شاید برای شما هم اتفاق بیفتد فصل ۷: هشدار در حیاط خانه فصل ۸: رئیسجمهوری با دندان زیباتر! فصل ۹: من میترسم، پس میخرم فصل ۱۰: راز شهرزاد فصل ۱۱: دیروز، امروز، فرداMauris torquent mi eget et amet phasellus eget ad ullamcorper mi a fermentum vel a a nunc consectetur enim rutrum. Aliquam vestibulum nulla condimentum platea accumsan sed mi montes adipiscing eu bibendum ante adipiscing gravida per consequat gravida tristique litora nisi condimentum lobortis elementum. Ullamcorper ante fermentum massa a dolor gravida parturient id a adipiscing neque rhoncus quisque a ullamcorper tempor.Consectetur scelerisque ullamcorper arcu est suspendisse eu rhoncus nibh.
Imperdiet augue
Accumsan ridiculus suspendisse ut aenean malesuada metus mi urna facilisi eget amet odio adipiscing aptent class fusce a ullamcorper facilisi nullam ac vivamus sociosqu. Nec felis non parturient fusce ornare dis curae etiam facilisis convallis ligula leo litora dui suscipit suspendisse ullamcorper posuere dui faucibus ligula ullamcorper sit. Imperdiet augue cras aliquet ipsum a a parturient molestie senectus dis morbi massa nibh phasellus vestibulum nam diam vestibulum sodales torquent parturient ut a torquent tempor ullamcorper torquent a dis.
Ullamcorper posuere
Accumsan ridiculus suspendisse ut aenean malesuada metus mi urna facilisi eget amet odio adipiscing aptent class fusce a ullamcorper facilisi nullam ac vivamus sociosqu. Nec felis non parturient fusce ornare dis curae etiam facilisis convallis ligula leo litora dui suscipit suspendisse ullamcorper posuere dui faucibus ligula ullamcorper sit. Imperdiet augue cras aliquet ipsum a a parturient molestie senectus dis morbi massa nibh phasellus vestibulum nam diam vestibulum sodales torquent parturient ut a torquent tempor ullamcorper torquent a dis.
Parturient fusce
Accumsan ridiculus suspendisse ut aenean malesuada metus mi urna facilisi eget amet odio adipiscing aptent class fusce a ullamcorper facilisi nullam ac vivamus sociosqu. Nec felis non parturient fusce ornare dis curae etiam facilisis convallis ligula leo litora dui suscipit suspendisse ullamcorper posuere dui faucibus ligula ullamcorper sit. Imperdiet augue cras aliquet ipsum a a parturient molestie senectus dis morbi massa nibh phasellus vestibulum nam diam vestibulum sodales torquent parturient ut a torquent tempor ullamcorper torquent a dis.
Adipiscing aptent
Accumsan ridiculus suspendisse ut aenean malesuada metus mi urna facilisi eget amet odio adipiscing aptent class fusce a ullamcorper facilisi nullam ac vivamus sociosqu. Nec felis non parturient fusce ornare dis curae etiam facilisis convallis ligula leo litora dui suscipit suspendisse ullamcorper posuere dui faucibus ligula ullamcorper sit. Imperdiet augue cras aliquet ipsum a a parturient molestie senectus dis morbi massa nibh phasellus vestibulum nam diam vestibulum sodales torquent parturient ut a torquent tempor ullamcorper torquent a dis.
Mauris torquent mi eget et amet phasellus eget ad ullamcorper mi a fermentum vel a a nunc consectetur enim rutrum. Aliquam vestibulum nulla condimentum platea accumsan sed mi montes adipiscing eu bibendum ante adipiscing gravida per consequat gravida tristique litora nisi condimentum lobortis elementum. Ullamcorper ante fermentum massa a dolor gravida parturient id a adipiscing neque rhoncus quisque a ullamcorper tempor.Consectetur scelerisque ullamcorper arcu est suspendisse eu rhoncus nibh.
FURNITURE
اصول جهانی متقاعدسازی و تاثیرگذاری بر ناخودآگاه
سرفصلها این دوره به صورت خلاصه:
- بازاریابی سنتی دیگر مرده است!
- نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی چیست؟
- ابزارهای تحقیقات در بازاریابی عصبی
- مغزهای سه گانه کلید ورود به ناخودآگاه مشتری
- مغز قدیم؛ غارنشین مراقب
- مغز میانی؛ کودک احساسی بازیگوش
- مغز جدید؛ دانشمند منطقی
- شش محرک برای درگیر کردن مغز قدیم
- خودمحوری
- تضاد
- ملموس بودن
- آغاز و پایان
- تصویری بودن
- احساسی بودن
- اصول شش گانه جهانی متقاعد سازی (به همراه 49 تکنیکها و راهکارهای اجرایی)
- لطف متقابل
- کمیابی
- اثبات اجتماعی
- ثبات و تعهد
- مرجع تخصص
- دوست داشتن
کارگاه نورومارکتینگ در وبسایت + هدیه نسخه pdf کتاب کلیک طلایی!
سرفصلهای آموزشی محصول:
- بررسی مفهوم ویژگی، مزیت و فایده همراه با مثال کاربردی
- تعیین هدف وبسایت
- بررسی تناقض منطق و احساس در تصمیم گیری مشتری
- بخش بندی مشتریان از دیدگاههای مختلف
- بررسی مفهوم قیف فروش
- بررسی مثالهای واقعی از غلبه ناخودآگاه بر خودآگاه
- شناخت مفهوم مغز سه گانه
- بررسی مغزهای سه گانه و دغدغههای هر کدام
- شناخت مغهوم نورومارکتینگ و ابزارهای مورد استفاده
- معرفی ماتریس طلایی متقاعدسازی برای اولین بار در ایران
- بررسی اصول 6 گانه نورومارکتینگ و تکنیکهای کاربردی هر کدام
- بررسی داستانگویی برای درگیر کردن مشتری در وبسایت
- چگونه بهترین تصاویر را برای وبسایت انتخاب کنیم.
کتاب چاپی کلیک طلایی (کپی)
کتاب کلیک طلایی (نسخه الکترونیکی)
فهرست مطالب کتاب در زیر آمده است:
فصل ۱: ما سه مغز داریم فصل ۲: اثر ناظر: داستان قتل کیتی گنوز فصل ۳: داستان جعبه پنیر بیست ساله فصل ۴: کلوچه کمیاب خوشمزه فصل ۵: معمای مربا فصل ۶: شاید برای شما هم اتفاق بیفتد فصل ۷: هشدار در حیاط خانه فصل ۸: رئیسجمهوری با دندان زیباتر! فصل ۹: من میترسم، پس میخرم فصل ۱۰: راز شهرزاد فصل ۱۱: دیروز، امروز، فرداMauris torquent mi eget et amet phasellus eget ad ullamcorper mi a fermentum vel a a nunc consectetur enim rutrum. Aliquam vestibulum nulla condimentum platea accumsan sed mi montes adipiscing eu bibendum ante adipiscing gravida per consequat gravida tristique litora nisi condimentum lobortis elementum. Ullamcorper ante fermentum massa a dolor gravida parturient id a adipiscing neque rhoncus quisque a ullamcorper tempor. Consectetur scelerisque ullamcorper arcu est suspendisse eu rhoncus nibh.
Mauris torquent mi eget et amet phas ellus eget ad ullam corper mi a ferm entum vel a a nunc conse ctetur enim rutrum. Aliquam vestibulum nulla condi mentum platea accumsan sed mi montes adipiscing eu bibendum ante adipiscing gravida per consequat gravida tristique litora nisi condimentum lobortis elem entum. Ullamcorper ante ferm entum massa a dolor gravida parturient id a adipiscing neque rhoncus quisque a et ullam corper tempor. Conse ctetur ellus scelerisque ullamcorper montes gravida.
Mauris torquent mi eget et amet phasellus eget ad ullamcorper mi a fermentum vel a a nunc consectetur enim rutrum. Aliquam vestibulum nulla condimentum platea accumsan sed mi montes adipiscing eu bibendum ante adipiscing gravida per consequat gravida tristique litora nisi condimentum lobortis elementum. Ullamcorper ante fermentum massa a dolor gravida parturient id a adipiscing neque rhoncus quisque a ullamcorper tempor. Consectetur scelerisque ullamcorper arcu est suspendisse eu rhoncus nibh.
Mauris torquent mi eget et amet phas ellus eget ad ullam corper mi a ferm entum vel a a nunc conse ctetur enim rutrum. Aliquam vestibulum nulla condi mentum platea accumsan sed mi montes adipiscing eu bibendum ante adipiscing gravida per consequat gravida tristique litora nisi condimentum lobortis elem entum. Ullamcorper ante ferm entum massa a dolor gravida parturient id a adipiscing neque rhoncus quisque a et ullam corper tempor. Conse ctetur ellus scelerisque ullamcorper montes gravida.
Mauris torquent mi eget et amet phasellus eget ad ullamcorper mi a fermentum vel a a nunc consectetur enim rutrum. Aliquam vestibulum nulla condimentum platea accumsan sed mi montes adipiscing eu bibendum ante adipiscing gravida per consequat gravida tristique litora nisi condimentum lobortis elementum. Ullamcorper ante fermentum massa a dolor gravida parturient id a adipiscing neque rhoncus quisque a ullamcorper tempor. Consectetur scelerisque ullamcorper arcu est suspendisse eu rhoncus nibh.
Mauris torquent mi eget et amet phas ellus eget ad ullam corper mi a ferm entum vel a a nunc conse ctetur enim rutrum. Aliquam vestibulum nulla condi mentum platea accumsan sed mi montes adipiscing eu bibendum ante adipiscing gravida per consequat gravida tristique litora nisi condimentum lobortis elem entum. Ullamcorper ante ferm entum massa a dolor gravida parturient id a adipiscing neque rhoncus quisque a et ullam corper tempor. Conse ctetur ellus scelerisque ullamcorper montes gravida.