– تعریف نیاز مشتری چیست؟
– انواع نیاز مشتری کدامند؟
– چگونه نیازهای مشتری را شناسایی کنیم؟
– تحلیل نیازهای مشتری چیست؟
– چگونه برای نیازهای مشتریان خود حل کنید؟
– انواع خدمات به مشتریان کدامند؟
اولین قدم برای ایجاد انواع تجربیات مشتری که منجر به رضایت مشتریان میشود، درک و برآوردن نیازهای مشتری است.
نیاز مشتری انگیزهای است که مشتری را به خرید محصول یا خدمات ترغیب میکند. در نهایت، نیاز، محرک تصمیم خرید مشتری است. شرکتها اغلب به نیاز مشتری به عنوان انگیزه اصلی نگاه میکنند.
شرکتهای مشتریمحور میدانند که حل نیازهای مشتری و فراتر از انتظارات در طول مسیر، چگونه میتوان رشد کسبوکار سالم را پیش برد و روابط خوبی با افرادی که شرکت شما به آنها خدمت میکند، تقویت کرد.
ایجاد یک شرکت مشتری محور که واقعاً به نیازهای مشتری گوش میدهد میتواند دلهرهآور باشد، و اگر قبلاً به مشتریان توجه زیادی نکرده باشید، منحنی یادگیری شدیدی وجود دارد.
بنابراین برای هدایت شما در مسیر درست، در اینجا یک راهنمای مبتدی وجود دارد که انواع نیازهای مشتری را که باید به دنبال آنها بگردید تعریف میکند، موانع رایجی را که شرکتها را از برآوردن نیازهای مشتریانشان باز میدارد، باز میکند و راهحلهایی را برای شروع بهبود خدمات مشتری فاش میکند.
۱۶ نوع متداول نیازهای مشتری
«نیازهای محصول»
۱– عملکرد:
مشتریان برای حل مشکل یا خواسته خود به محصول یا خدمات شما نیاز دارند تا به نحوی که مورد قبول و نیاز است، عمل کند.
۲– قیمت:
مشتریان بودجههای معینی دارند که با آن میتوانند یک محصول یا خدمات را خریداری کنند. مشتریان همیشه میخواهند که با کمترین بودجه نیاز خود را رفع کنند.
۳– راحتی:
محصول یا خدمات شما باید راه حلی مناسب برای رفع نیاز مشتریان شما باشد و موجب آسودگی آنان باشد.
۴– تجربه:
تجربه استفاده از محصول یا خدمات شما باید آسان و واضح باشد تا کار بیشتری برای مشتریان شما ایجاد نشود.
۵– طراحی:
محصول یا خدمات به طراحی نرم و روان نیاز دارد تا استفاده از آن نسبتاً آسان و شهودی باشد.
۶– قابلیت اطمینان:
محصول یا خدمات باید همانطور که تبلیغ میشود به طور قابل اعتماد عمل کند.
۷– عملکرد:
محصول یا خدمات باید به درستی انجام شود تا مشتری بتواند به اهداف خود دست یابد.
۸– کارایی:
محصول یا خدمات باید با سادهسازی فرآیندی زمان بر، برای مشتری کارآمد باشد.
۹– سازگاری:
محصول یا خدمات باید با سایر محصولاتی که مشتری شما از قبل استفاده میکند، سازگار باشد.
«نیازهای خدمات»
۱۰– همدلی:
وقتی مشتریان شما با خدمات مشتری در تماس هستند، خواهان همدلی و درک افرادی هستند که به آنها کمک میکنند که این مورد سبب مانایی برند شما خواهد شد.
۱۱– انصاف:
از قیمتگذاری گرفته تا شرایط خدمات تا مدت قرارداد، مشتریان از یک شرکت انتظار انصاف دارند.
۱۲– شفافیت:
مشتریان از شرکتی که با آن تجارت میکنند انتظار شفافیت دارند. قطع خدمات و تغییرات قیمتهاو غیره، موجب ناراحتی مشتریان میشود و باید در نظر داشت، مصوب باز بودن کسب و کارها، مشتریانی هستند که به آنها برای رفع نیاز خود پول میدهند.
۱۳– کنترل:
مشتریان باید احساس کنند که کنترل تعامل تجاری را از ابتدا تا انتها و فراتر از آن در دست دارند، و توانمندسازی مشتری نباید به فروش ختم شود. بازگرداندن محصولات، تغییر اشتراک، تنظیم پنل کاربری و شرایط و غیره را برای آنها آسان کنید.
۱۴– گزینهها:
مشتریان زمانی که برای خرید از یک شرکت آماده میشوند به گزینههایی نیاز دارند. انواع گزینههای محصول، اشتراک و پرداخت را برای ارائه این آزادی انتخاب ارائه دهید.
۱۵– اطلاعات:
مشتریان از لحظه شروع تعامل با برند شما تا روزها و ماهها پس از خرید به اطلاعات نیاز دارند. کسبوکارها باید روی محتوای وبلاگ آموزشی، محتوای آموزشی مبتنی بر دانش و ارتباطات منظم سرمایهگذاری کنند تا مشتریان اطلاعات مورد نیاز خود را برای استفاده موفقیتآمیز از یک محصول یا خدمات داشته باشند.
۱۶– قابلیت دسترسی:
مشتریان باید بتوانند به تیمهای خدمات و پشتیبانی شما دسترسی داشته باشند. این به معنای ارائه چندین کانال برای خدمات مشتری است. در ادامه کمی بیشتر در مورد این گزینهها صحبت خواهیم کرد.
اگر شرکتها بتوانند قبل از برآورده نشدن نیازهای مشتریانشان شروع به ایجاد تغییرات کنند، این در نهایت میتواند منجر به رشد، نوآوری و حفظ شود. با این حال، با انواع بسیاری از نیازهای مشتری، چگونه متوجه میشوید که کدام یک به طور خاص برای مشتریان شما اعمال میشود؟
چگونه نیازهای مشتری را شناسایی کنیم؟
۱- از دادههای موجود استفاده کنید
۲- درخواستها و یا بازخورد مشتری
۳- نقشهبرداری سفر مشتری
۴- ورودی بازخورد از تیم خدمات
۵- مطالعه رقبا
۶- دنبال کردن رسانههای اجتماعی و ترندهای روز
۷- تحقیق کلمات کلیدی
استیو جابز میگوید: “شما باید با تجربه و نیاز مشتری شروع کنید و بعد بر روی فناوری کار کنید!
شما نمیتوانید با فناوری شروع کنید و سعی کنید بفهمید که کجا میخواهید آن را بفروشید. “
چه فنآوری بفروشید، چه محصول یا خدمات، پیامی که او در اینجا میگوید درست است.
این به معنای درک این است که وقتی مشتریان تصمیم میگیرند خریدی را انجام دهند، از کجا میآیند؟ چه انتظاراتی دارند؟
آیا بر اساس میل و هوس خود خرید میکنند یا نیاز ضروری و معیشتی دارند؟
با چه مشکلاتی در این مسیر مواجه میشوند؟ و غیره
شما میتوانید با استفاده از چند استراتژی مختلف اطلاعات بیشتری در مورد آنچه مشتریان خود
میخواهند به دستآورید.
۱. از دادههای موجود استفاده کنید
به احتمال زیاد قبلاً برخی از دادههای مشتری را دارید. به خصوص اگر از CRM استفاده میکنید. این بهترین مکان برای شروع جستجوی شماست. آیا نقاط دردناک یا مسائلی وجود دارد که میتوانید فقط با مشاهده این دادهها، به مشتری دست پیدا کنید؟
توجه داشته باشید که مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند و تعاملات گذشته آنها با نام تجاری شما چگونه بوده و آیا نیازهای آنها را برآورده میکنید یا خیر.
۲. درخواست بازخورد مشتری
هنگام تلاش برای شناسایی نیازهای مصرفکننده، مستقیماً به منبع بروید. این را میتوان با استفاده از نظرسنجیهایی انجام داد که در سایت شما فعال هستند یا از طریقایمیل ارسال میشوند.
علاوه بر این، میتوانید گروههای متمرکز را برای به دست آوردن بینش عمیقتر نسبت به نیازهای مشتری و تجربه کلی آنها در مورد محصول یا خدمات خود راهاندازی کنید.
۳. نقشهبرداری سفر مشتری
برای درک بهتر و کمک به نیاز مشتریان، ابتدا باید بدانید که آنها در چه مرحلهای از سفر مشتری هستند و به دنبال چه هستند. اینجاست که نقشه سفر مشتری میتواند به شما کمک کند و نمایشی بصری از نحوه تعامل مشتریان با برند شما ارائه دهد. این تمرین به شما کمک میکند تا رویکرد خدمات مشتری فعالتری ایجاد کنید و حفظ را بهبود بخشید.
۴. ورودی از تیم خدمات
علاوه بر دریافت بازخورد مشتری، مهم است که با کسانی که بیشتر با آنها کار میکنند مشورت کنید. بله «تیم خدمات شما»
آنها اغلب بینشهایی دارند که ممکن است از آنها مطلع نباشید و میتوانند به شما در پیشبینی نیازهای مشتریان و همچنین حل مشکلات موجود کمک کنند.
آنها همچنین میتوانند توضیح دهند که مشتریان در حال حاضر چگونه از محصول یا خدمات شما استفاده میکنند و میتوانند هرگونه مشکلی را در این فرآیند شناسایی کنند.
۵. مطالعه رقبا
مطالعه رقبا هنگام انجام تحقیقات بازار معمول است، اما هنگام شناسایی نیازهای مشتری باید آنها را نیز در نظر بگیرید. ممکن است در بین مخاطبان هدف شما همپوشانی وجود داشته باشد، به این معنی که نام تجاری شما میتواند از بررسی مشکلاتی که رقبا با آن مواجه هستند سود ببرد و بینشی در مورد چگونگی رفع آن به دست آورد. ممکن است متوجه شوید که برخی از استراتژیهای آنها ارزش پیادهسازی در شرکت شما را داشته باشد یا شکافهایی را در خدمات کشف کنید که شرکت شما میتواند پر کند.
۶. از رسانههای اجتماعی استفاده کنید
به احتمال زیاد، مشتریان شما از انواع پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در روز استفاده میکنند. با استفاده از آن به عنوان راهی برای گوش دادن به آنچه مشتریان در مورد محصولات و رقبای شما میگویند از آن بهره ببریدو به نیازهایشان پی ببرید.
آیا مردم زیر پستهای شما سؤال میپرسند؟
چه نوع نظراتی میدهند؟
آیا آنها ستایش میکنند، درخواست کمک میکنند یا ویژگیهای جدیدی میخواهند؟
جواب دادن به این قبیل سؤالات نیازهای اساسی مخاطب هدف مارا، آشکار میکند.
۷. تحقیق کلمات کلیدی
مردم برای بیشتر چیزها به اینترنت روی میآورند، بنابراین گوگل منبع عالی برای پی بردن به نیازهای مشتری است.
مشتریان چگونه برند شما را به صورت آنلاین پیدا میکنند و برای یافتن آن چه چیزی را در کادر جستجو تایپ میکنند؟
انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی میتواند یک دید کلی از آنچه مشتریان شما بر اساس دادههای جستجو نیاز دارند به شما ارائه دهد.
تحقیق کلمات کلیدی همچنین به شما کمک میکند تا سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید (seo) و حتوای سایت خود را با آنچه مشتریان جستجو میکنند و نیاز دارند، تنظیم کنید.
اگر فرآیند خود را با در نظر گرفتن این موارد طراحی کنید، میتوانید نیازهای مصرفکننده را در هر مرحله از چرخه زندگی آنها کشف کنید. شما میتوانید با انجام تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری، نیازهای آنها را عمیقتر کنید.
تحلیل نیاز مشتری چیست؟
تجزیه و تحلیل نیاز مشتری در توسعه محصول و برندسازی برای ارائه یک تحلیل عمیق از مشتری استفاده میشود تا اطمینان حاصل شود که محصول یا پیام مزایا، ویژگیها و ویژگیهای مورد نیاز برای ارائه ارزش به مشتری را ارائه میدهد.
۱. نظرسنجی تحلیل نیازهای مشتری
تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری معمولاً با اجرای نظرسنجیهایی انجام میشود که به شرکتها کمک میکند تا موقعیت خود را در بازارهای رقابتی مربوطه خود پیدا کنند و چگونه از نظر برآورده کردن نیازهای مشتریان هدف خود را پشت سر بگذارند.
سؤالات میتواند شامل موارد زیر باشد:
– سؤالاتی در مورد ارتباط کلمات مثبت و منفی با برند شما.
– سؤالاتی که از مشتریان میخواهد برند شما را با برندهای مشابه و یا رقیب گروهبندی کنند.
– سؤالاتی در مورد مرتبسازی مارکها بر اساس ترجیحات آنها و نشان دادن حس و تجربه خود نسبت به موارد گفته شده با استفاده از ایموجی.
۲. تجزیه و تحلیل ابزارها
هنگامی که نظرسنجی تجزیه و تحلیل نیاز مشتری را انجام دادید، میتوانید از پاسخها برای دریافت تصویر کاملتری از دلایل خرید و نیاز مشتریان از شما و آنچه که محصول یا خدمات شما را از رقبای خود متمایز میکند، استفاده کنید.
دلایل خریدار را میتوان به سه گروه اصلی تقسیم کرد:
- ویژگیها: یک مشتری یک محصول یا خدمات را به دلیل ویژگیهای موجود در خرید خریداری میکند. به عنوان مثال، اگر مشتری در حال خرید رایانه بود، ممکن است آن را بخرد زیرا کوچکتر و سبکتر از سایر گزینهها است. پس به ویزگی محصول هم نیاز دارند.
- مزایا: یک مشتری یک محصول یا خدمات را به دلیل یک مزیت، واقعی یا درک شده، خریداری میکند، آنها معتقدند که به آنها ارائه خواهد شد.
مثلاً، مشتری همچنین ممکن است رایانه را بخرد زیرا به راحتی با دستگاههای دیگرش به صورت بیسیم همگام میشود.
- ارزشها: یک مشتری یک محصول یا خدمات را برای ارزشهای منحصر به فرد و فردی، واقعی یا درک شده خریداری میکند، آنها معتقدند که این محصول به او کمک میکند تا نیازش را برآورده کند.
برای مثال: مشتری ممکن است فکر کند رایانه به آنها کمک میکند خلاقتر یا هنرمندانهتر باشند و دیگر فرصتهای هنری شخصی یا حرفهای را باز کنند.
۳– بازخورد مشتری
اگر میخواهید بدانید مشتریان شما در مورد تجربه کار با شرکت شما چه فکری میکنند، از آنها بپرسید. مصاحبه با مشتریان و اعضای تیم خدمات شما میتواند به تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری و بهبود چرخه عمر مشتری شما کمک کند.
همانطور که دادهها را از تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری خود جمعآوری میکنید، مهم است که نقاط اصطکاک که مشتریان شما تجربه میکنند و لحظاتی در سفر آنها که لذت غیرمنتظرهای را ایجاد میکند، شناسایی کنید.
شرکت شما چه چیزی را میتواند تغییر دهد؟
روی چه بخشهایی از خلق تجربه خوب، باید کار کرد؟
پرسیدن این سؤالات میتواند شما را به بینشهای ارزشمندی در حین تلاش برای حل کردن برای مشتریانتان برساند.
چگونه نیازهای مشتری را حل کنیم
اولین قدم برای حل مشکلات مشتریان این است که خود را به جای آنها قرار دهید: اگر درحال خرید کالاهایتان بودید، چه چیزی شما را از دستیابی به ارزش نهایی باز میداشت؟
تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری شما نقطه شروع خوبی برای ورود به ذهن مشتری شما است، به خصوص زمانی که نوبت به شناسایی نقاط درد مشترک میرسد.
در اینجا چند نکته برای انجام این کار وجود دارد:
۱. ارائه پیامهای پیوسته در سراسر شرکت
اغلب اوقات مشتریان درگیر بازی “او گفت، او گفت” میشوند که به آنها گفته میشود یک کار را میتواند از بخش فروش انجام دهد و چیز دیگری را از پشتیبانی و کار دیگری را از….
در نهایت، مشتریان گیج میشوند و با این تصور که شرکت به هم ریخته است، باقی میماند.
ارتباطات داخلی ثابت در تمام بخشها یکی از بهترین گامها به سوی ذهنیت مشتری محور است.
برای اینکه همه در یک صفحه قرار بگیرند، جلسات فروش و خدمات مشتری را سازماندهی کنید، ایمیلهای محصول جدید ارسال کنید، کارمندان جدید قوی را ارائه دهید، و برای به اشتراک گذاشتن پروژههای مهم به آموزشها و سمینارهای فصلی یا وبینارهای میزبانی کارکنان نیاز دارید.
۲. دستورالعملهایی را برای پذیرش آسان ارائه دهید.
مشتریان یک محصول را خریداری میکنند زیرا معتقدند که این محصول نیازهای آنها را برآورده میکند و مشکل آنها را حل میکند.
اگر بهترین شیوههای اراِه راه حل و رفع نیاز، در ابتدا مشخص نشده باشند و فوراً ارزشی نبینند، برای بازگرداندن اعتماد آنها و از بین بردن عادات بد، نبرد سختی است.
یک استراتژی خوب پس از خرید محصولات یا خدمات، شما را قادر میسازد تا در ذهن مشتری مفید باشند.
راهنمای آموزش مشتری یا پایگاه دانش برای ارائه پذیرش مناسب مشتری و جلوگیری از “بروز افتضاح” در زمانی که مشتریان گیر کردهاند ضروری است. سایر شرکتها خدمات جذب مشتری جدید، میزبانی دموهای زنده و وبینارها را ارائه میکنند و رویدادها و تبلیغات را در امضایایمیلهای خود لحاظ میکنند.
۳. حلقههای بازخورد را در هر مرحله از فرآیند ایجاد کنید
به شکایات و پیشنهادات مشتریان تکیه کنید، و این روش کار شما را تغییر خواهد داد.
انتقاد اغلب مفاهیم منفی دارد. با این حال، اگر مشکلات را به فرصتها تغییر دهید، به راحتی میتوانید کسب و کار خود را متناسب با نیازهای مشتری بهبود بخشید.
اگر بتوانید این را در یک فرآیند تکرارپذیر بگنجانید، هرگز در مورد وضعیت تجربه مشتری در سازمان خود در تاریکی قرار نخواهید داشت و میتوانید به بهبود آن ادامه دهید.
پیشنهادات مشتری را جدی بگیرید و بر اساس آن توصیهها برای بهبود اشکالات طراحی، محصول و سیستم عمل کنید.
اکثر معیارهای موفقیت پشتیبانی مشتری برای تجربه مشتری بسیار مهم هستند و این ذهنیت باید به تمام جنبههای سازمانتان نفوذ کند.
۴. روابط با مشتری را پرورش دهید
هر گاه محصول یا خدماتی را خریداری کنیم، میخواهم از آن برای رفع نیازها استفاده کنیم.
ایجاد روابط پیشگیرانه برای جلوگیری از دست دادن هیجان پس از خرید و در نهایت سرگردانی هزینه است. اگر مشتریان دیگری از شما چیزی نشنیدهاند و شما از آنها چیزی نشنیدهاید، این میتواند بدی باشد که آنها در شرف ریزش هستند.
نیازهای بلندمدت مشتری را حل کنید و یک تیم خدمات مشتری ایجاد کنید که اختصاص داده شده به حفظ مشتری، مثل:
– نشان دادن قدردانی با جوایز و هدایا به مشتریان وفادار
– میزبانی رویدادهای محلی
– برجسته کردن کارمندانی که فراتر از آن هستند
– به روزرسانیهای محصول و موارد جدید را به اشتراک میگذارند
۵– برای نیازهای مشتری راه حل مناسب پیدا کنید
حذف مشتریان از گروه کسب و کار شما میتواند برای رفع نیازهای مشتریان شما غیر منطقی به نظر برسد!
با این حال درک اینکه، چه نیازهایی از چه کسی میتوانید برآورده کنید و چه کسی را نمیتوانید گام بزرگی در جهت حل مشکلات است.
با تمام نیازهای مشتریان نمیتوان به طور یکسان برخورد کرد و یک شرکت باید تشخیص دهد که چه مشکلاتی را میتواند حل کند و چه مشکلاتی که با چشم انداز آنها همسو نیست.
برای یافتن نیازهای اولویت مشتری چند مورد نیاز است:
۱- ایجاد شخصیتهای خریدار و کشف روندهای مصرفکننده
۲- نگاهی به الگوهای حفظ طولانیمدت مشتری
۳- ایجاد چشمانداز واضح شرکت
۴- ارائه خدمات برتر به مشتریان به مشتریان ارزشمند
۵- برقراری ارتباط با مشتریایدهآل خود در فضای رسانههای اجتماعی مورد علاقهشان
۶- گرفتن سؤالات، نظرات و پیشنهادات هر مشتری
۶– ارائه خدمات عالی به مشتریان
اگر مشکلی پیش بیاید، مشتریان شما میخواهند آن را حل کنند و احساس کنند در این فرآیند شنیده میشود. این کار از آنجایی شروع میشود که بتوانند نیازهای آنها را با همدلی برآورده کنید، اما در طول مسیر، روند دریافت پشتیبانی باید آسان و در کانالی مناسب برای آنها باشد.
برخی از نیازهای مشتری به زمان حساس هستند و نیاز به تعامل فوری از طریق تلفن یا چت دارند. برخی دیگر کمتر انتقادی هستند و میتوان آنها را با سرعتی معمولیتر حل کرد. بیایید انواع خدمات مشتری و اینکه چگونه هر کدام توانایی تیم شما را در برآورده ساختن نیازهای مشتری بهینه میکنند، تقسیم کنیم.
مشتریان از یک موقعیت معمولی خدمات مشتری به چه چیزی نیاز دارند؟
۱. راه حلهای ساده
در حالی که ممکن است محصول یا خدمات شما با استفاده از مجموعهای پیچیده از الگوریتمها و رویهها اجرا شود، مشتریان نیازی به دانستن آن ندارند. آنها به سادگی راه حلی میخواهند که مشکل آنها را با کمترین سر و صدا حل کند. پیامهای خود را ساده نگه دارید و بر این تمرکز کنید که چگونه نام تجاری شما مشکل مشتری را حل میکند.
۲. شخصیسازی
با مشتریان خود مانند افراد رفتار کنید نه اعداد موجود در صفحه گسترده. از نام آنها در ارتباطات استفاده کنید و پیامهای خود را با شخصیت خریدار که بیشترین هماهنگی را با آن دارند تنظیم کنید. افزودن یک تماس شخصی در هنگام بازاریابی به مشتریان این امکان را میدهد که بدانند نیازهای آنها در خط مقدم ماموریت برند شما قرار دارد.
۳. ارزش
آیا محصول یا خدمات شما از رقبا بهتر عمل میکند یا راه حل مقرون به صرفهتری برای مصرفکنندگان ارائه میدهد؟
توضیح دهید که چگونه و چرا آنها باید محصول یا خدمات شما را نسبت به سایرین در بازار انتخاب کنند. مشتریان وقتی برند شما را انتخاب میکنند چه سودی خواهند برد و چه نیازی از آنان حل میشود؟
۴. شفافیت
یکی از سادهترین چیزهایی برای ایجاد اعتماد با مصرفکنندگان، شفافیت است. هیچکس نمیخواهد با تبلیغات غیرصادقانه، طعمهای و تغییردهنده احساس فریب کند. تا هر زمان که ممکن است، در مورد قابلیتها و قیمت محصول یا خدمات خود صادق باشید.
۵. قابلیت دسترسی
در حالی که همیشه تشویق به توانمندسازی مشتریان برای کمک به خود با ویژگیهایی مانند پایگاه دانش میشود، دریافت کمک اضافی در مواقعی که به آن نیاز دارند، نباید دشوار باشد.
پشتیبانی از همه طریقها مثل تلفن، ایمیل یا چت باشد، مهم است که به نیازهای مصرفکننده پاسخگو باشید.
در ابتدای این مقاله ما دسترسی را به عنوان یکی از رایجترین انواع نیازهای مشتری شناسایی کردیم.
اگر تیم شما به نیازهای خود پاسخ ندهد، مشتریان برند شما را با رقیبی مبادله میکنند که شکاف را پر کند.
درک نیازها و انتظارات مشتری
یکی از بهترین کارهایی که میتوانید انجام دهید این است که بر اساس انواع مسائلی که پیش میآید به یادگیری ادامه دهید تا بتوانید به طور فعال نیازهای مصرفکننده را برطرف کنید و به بهبود تجربه ادامه دهید.
در حالی که این فرآیند مستلزم کمی کار قانونی است، نتایج در موفقیت برند شما مؤثر خواهد بود. هنگامی که نیازها و انتظارات مشتری را درک کردید، میتوانید در جهت خوشحال کردن آنها با محصول خود کار کنید.