/
مقالات

بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی چیست؟
مزایای بازاریابی عصبی چیست؟
آیا بازاریابی عصبی همیشه از علوم اعصاب استفاده می‌کند؟
ابزار‌های بازاریابی عصبی و اندازه‌گیری کدامند؟
آینده بازاریابی عصبی چیست؟

زبان بدن در فروش

آیا میدانستید که تا ۹۳ درصد از ارتباطات غیرکلامی است؟ این بدان معناست که ما می‌توانیم حتی بدون گفتن یک کلمه ارتباط برقرار کنیم!
برای فروشندگانی که روبه‌روی مشتری قرار دارند، ارتباطات غیرکلامی مثبت می‌تواند تقویت‌کننده قدرتمندی برای استقبال بیشتر مشتریان باشد. تحقیقات نشان می‌دهد که ۶۰ تا ۹۳ درصد ارتباطات روزمره غیرکلامی است...

تکنیک کمیابی در بازاریابی

- تکنیک کمیابی چیست؟!
- تکنیک کمیابی مناسب بازاریابی آنلاین است یا آفلاین؟
- از روش کمیابی در فروش، جه زمانی می‌توان استفاده کرد؟
- آیا به کار‌گیری کمیابی منجر به فروش بیشتر می‌شود؟
تکنیک کمیابی چیست؟ ...

متقاعدسازی درفروش

- متقاعد‌سازی در فروش چیست؟
- با چه روش‌هایی می‌توان مشتری را ترقیب به خرید کرد؟
- چگونه می‌توانم فروش بیشتری داشته باشم؟
این سؤالات برای هرکسی که با فروش محصولات و متقاعد‌سازی سر و کار داشته باشد ایجاد شده....

فروش حرفه ای و حرفه ای شدن در فروش

یک فروشنده مشتریان بالقوه را برای محصولات و خدمات شرکت خود از طریق تحقیقات آنلاین، ارتباط با ایمیل و تلفن و پیام رسانی در رسانه های اجتماعی پیدا می کند. آنها با این چشم انداز کار می کنند تا چالش ها و نیازهای خود را شناسایی کنند و در نهایت راه حلی بیابند.
و این منجر به فروش محصولات یا خدماتی می شود که ...

12اصل اساسی فروش+راهنمای ساده فروش

-  منظور از اصول فروش چیست؟
- اصول اولیه ی فروش کدامند؟
- چگونه فروشنده ی حرفه ای باشیم؟
- چرا رعایت اصول اولیه فروش اهمیت دارد؟
چه در این صنعت تازه کار باشید و چه یک فروشنده با تجربه....

تکنیک داستان سرایی فروش

داستان ها به قدری قدرتمند هستند که در کمترین زمان منتشر می شوند و افراد را از نقاط مختلف جهان به یکدیگر پیوند می دهند.
قصه گویی مردم را از هر گوشه ای از جهان متحد می کند و تاریخچه کهنی دارد و حکایت ها و کتاب های قدیمی گویای قدمت زیاد قصه گویی است. اگر میخواهید مانند فروشندگان موفق مشتریان بیشتری جذب کنید....

فروشنده موفق کیست؟

یادگیری تکنیک های فروش روشی علمی و تجربی است برای ترغیب درست مشتری و رفع نیازهای او و در نهایت داشتن تجربه ی خرید عالی برای مشتریان و همچنین موفقیت فروشنده و رشد و توسعه ی فروش. فروشندگان با استفاده از این تکنیک ها میتوانند محصولات خود را به مشتری واقعی عرضه کنند و به فروش برسانند....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *